SC CABLE COM SRL respecta drepturile oferite prin lege consumatorului, acestea nefiind afectate prin garantia oferita.
Garantia produselor de folosinta indelungata este de minim 2 Ani conform legii existente in Romania.
Garantia este exclusa in cazurile in care lipsa de conformitate rezulta din:
Au fost efectuate modificari sau adaptari neprevazute sau neautorizate de Constructor sau au fost realizate fara respectarea recomandarilor tehnice ale acestuia;
Neprezentarea certificatului de garantie, stampilat si cu rubricile completate, atunci când se solicita o reparatie in garantie;
Defectiunea se datoreaza neglijentei utilizatorului sau nerespectarii recomandarilor din ghidul de utilizare si intretinere;
Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, manipulare, instalare, utilizare si intretinere precizate in instructiunile ce insotesc produsul la livrare sau in alte brosuri cu norme de operare editate de catre producatori si de catre cumparatorul care a luat la cunostinta;
Constatarea de specialistii autorizati de catre firma SC CABLE COM SRL si partenerii acesteia a faptului ca defectul reclamat se datoreaza utilizatorului. Produsul prezinta defectiuni cauzate de necunoastere, omitere, neglijenta sau accident;
Incredintarea produsului spre utilizare persoanelor minore, persoanelor cu handicap sau persoanelor care nu au fost instruite cu privire la modul de functionare, utilizare si manipulare al utilajului;
Incredintarea utilajului spre a fi reparat altor persoane sau firme neautorizate;
Utilizarea produsului in alte scopuri decât cele pentru care a fost proiectat si fabricat sau folosirea acestuia in alt domeniu de utilizare, decât cel inscris in prezentul certificat. Deteriorari sau modificari care afecteaza modul de functionare al utilajului, performanta si durabilitatea sa;
Utilizarea unor accesorii incompatibile cu produsul si care influenteaza modul de functionare, performantele si durabilitatea acestuia;
Uzura normala, reglajele periodice si consumabilele nu fac obiectul garantiei.
Nerespectarea de catre cumparator / beneficiar a instructiunilor de instalare, punere in functiune, utilizare, intretinere, manipulare, transport si depozitare, precum si a domeniului de utilizare, cuprinse in documentatia ce insoteste produsul la cumparare (suprasolicitarea, neefectuarea la timp a operatiilor de intretinere, utilizarea in medii necorespunzatoare care nu sunt conforme cu indicatiile date de producator;
Utilizarea produselor in regim de suprasarcina indelungata sau in alt regim decât cel pentru care a fost conceput (utilizarea produselor hobby in regim profesional), folosirea acestora in afara parametrilor privind planeitatea si curba de lucru recomandata de producator, functionarea motoarelor termice fara a avea asigurat un nivel optim de racire.
Utilizarea unor piese de schimb, lubrefianti, combustibili, consumabile, accesorii diferite de cele recomandate de producator / importator.
Aplicarea unor modificari neautorizate de producator / importator:
a) Modificarea, stergerea sau inlocuirea seriilor produsului;
b) Actionarea asupra reglajelor fixate de producator;
c) Schimbarea performantelor produsului;
d) Utilizarea unor cabluri de alimentare sectionate sau inadite;
e) Eliminarea sau neutilizarea sistemelor de protectie din dotarea produselor.
Interventia asupra produsului de catre persoane sau unitati service neautorizate de Sc SC CABLE COM SRL sau a partenerilor nostri.
Pierderea sau distrugerea certificatului de garantie sau a facturii de cumparare. Nerespectarea acestor conditii face ca produsul sa fie scos din garantie.
Solutionarea garantiilor dureaza pana la 15 zile calendaristice de la receptionarea produsului de catre unitatea service. Produsele post garantie, vor fi solutionate intr-un termen mai lung, in functie de fiecare unitate service, pentru ca se prioritizeaza produsele in garantie.
In cazul in care doriti sa trimiteti produsul la Sc SC CABLE COM SRL pentru a fi redirectionat catre unitatile service ale furnizorilor va rugam sa accesati si sa completati formularul de mai jos:
Plata transportului va fi suportata de catre client.
Va rugam sa pregatiti produsul pentru trimiterea prin curier catre unitatea service in felul urmator:
Curatati produsul si eliberati-l de combustibil si ulei, pentru a nu curge din el in timpul transportului.
Ambalati produsul intr-o cutie de carton si sigilati coletul cu scotch.
Adaugati o copie dupa factura si garantie in pachet.
Contacteaza unitatea service prin numarul de telefon oferit in lista de unitati service, sau suna la 0723420281 pentru a primi informatii suplimentare.